بسم الله الرحمن الرحیم اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً آمین یا رب العالمین

قصرنور
قصرنور
این وبلاگ را برای عرض ارادت وعشق به حضرت مهدی ساختم

برای مشاهده باقی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ 31 / 1 / 1391 توسط اسفندیارپور

 

                             

Icon 2.gifپیامبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم
در حجة الوداع- در سرزمین غدیر خم- در برابر بیش از صد و بیست هزار نفر به حضرت مهدي عليه السلام اشاره كردند و فرمودند:
 ای مردم! به خدا و رسول خدا و نوری كه همراه او نازل شده ایمان بیاورید، پیش از آنكه صورت‌هایی را واژگون كرده به طرف پشت بازگردانیم‌شان. ای مردم! نور خدای تبارك و تعالی در من قرار گرفته، سپس در وجود علی(ع) و پس از آن در نسل او تا قائم آل محمد(ص) كه حق خدا را بازستاند و همه حقوق از دست رفته ما را باز پس گیرد آگاه باشید كه او هر دانشمندی را به دانش و هر نادانی را به جهلش می شناسد. آگاه باشید كه او نهری خروشان از اقیانوسی بی كران می باشد.

Icon 2.gifپيروان نادان:
حضرت مهدى(عليه السلام) به محمّد بن على بن هلال كرخى فرموده اند:نادانان و كم خردان شيعه و كسانى كه بال پشه از ديندارى آنان محكمتر است، ما را آزردند. 

Icon 2.gifاتّفاق و وفاى به عهد:

اگر شيعيان ما ـ كه خداوند آنها را به طاعت و بندگى خويش موفّق بدارد ـ در وفاى به عهد و پيمان الهى اتّحاد واتّفاق مى داشتند و عهد و پيمان را محترم مى شمردند، سعادت ديدار ما به تأخير نمى افتاد و زودتر به سعادت ديدار ما نائل مى شدند. 


 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ 31 / 1 / 1391 توسط اسفندیارپور

 کلیپ صوتی سخنرانی فوق العاده تاثیر گذار استاد دانشمند در باب موضوع مقایسه مظلومیت آقا امام زمان (عج) با مظلومیت امام حسین (ع) آماده دانلود است.

 

فرمت: RAR / MP3

حجم: ۳.۵ مگا بایت

دانلود: دانلود مستقیم





نوشته شده در تاریخ 30 / 1 / 1391 توسط اسفندیارپور
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin

گروه مترجمین ایران زمین

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ